Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Ανοικτό Θέατρο (Ηράκλειο)

ΑΝΟΙΚΤΟ ΘΕΑΤΡΟ Θερινό.
Μέσα στο ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ.
Πηγή φωτογραφίας internet.

Σχόλιο Ν. Τσαγκαράκη
20 Νοεμβρίου 2013
Γεια σας. Λεγομαι Νικος Τσαγκαρακης, ειμαι κριτικος και ιστορικος κινηματογραφου, με εδρα το Ηρακλειο Κρητης. Το 2005 πραγματοποιησα τη διπλωματικη εργασια "Κινηματογραφοι του Ηρακλειου: καταγραφη των κινηματογραφικων αιθουσων στο Ηρακλειο Κρητης, 1909-2004" στο πλαισιο του μετατπυχιακου προγραμματος Ιστοριας Κινηματογραφου στο τμημα Φιλολογιας του Πανεπιστημιου Κρητης στο Ρεθυμνο.
Καταρχας να σας συγχαρω για την εξαιρετικη δουλεια που εχετε κανει, να συλλεξετε ολες αυτες τις πολυτιμες πληροφοριες για τις κινηματογραφικες αιθουσες της χωρας. Η δικη μου ερευνα συνεχιζεται μεχρι σημερα, και εμπλουτιζεται συνεχως, γι' αυτο θα ηθελα να σας ρωτησω μια πληροφορια σχετικα με το Ηρακλειο. Μπαινοντας στους Καταλογους, κι επιλεγοντας Κρητη, παρατηρησα οτι αναμεσα στους κινηματογραφους του Ηρακλειου αναφερετε δύο ονοματα που μεχρι στιγμης μου διαφευγουν: ΜΑΝΙΑΔΑΚΗΣ και ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ, και τα δυο με την ενδειξη οτι λειτουργησαν ως τη δεκαετια του '70, ομως χωρις αλλες πληροφοριες. Θα μπορουσατε να μου πειτε πού εντοπισατε τις ονομασιες, για να το ερευνησω περαιτερω; Επισης, επιτρεψτε μου μια μικρη διορθωση, το ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ δεν ειναι διπλα στο ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ αλλα αποτελει μερος του συγκροτηματος, ως θερινος κινηματογραφος του, χωρος συναυλιων, θεατρικων παραστασεων κτλ.

Ευχαριστω πολυ,
Νικος Τσαγκαρακης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

CINEMAHELLAS

CINEMAHELLAS
Ακρόπολη